søndag 27. september 2015

Tilbake igjen!

Etter lang tid fraværende fra bloggen er jeg tilbake.
Har flyttet til Oslo, kjøpt leilighet og pusset opp denne siden sist og har endelig fått gjort litt som jeg vil i hjemmet!
Det har både vært en glede og et slit å pusse opp, men jammen så godt det er å være ferdig.
Bilder kommer nok litt etterhvert nå.

Oppdaget den fysiske butikken til Blomquist nettauksjon på Lysaker her om dagen og ble frelst ved denne vakre sofaen av Fredrik A. Keyser ved navn 711. Hadde jeg bare hatt den store entreen jeg drømmer om til å ha den i..

Sofa i skinn og teak av Fredrik A. Kayser hos Blomquist nettauksjon, Lysaker
Stol 567 i teak av Fredrik Kayser




Videre vil jeg dele noen flere av møblene som står på ønskelisten til å fylle den store entreen når (om) jeg får den.

Georg benk av Christina Liljenberg Halstrøm for Trip Trap

Tiki sofa av Andreas Engesvik, produsert av Fogia

Condensa Stol av OK design
Barcelonastol av Ludvig Mies van der Rohe


Hay Hee lounge stol
Eames Lobby Chair av Herman Miller for Charles & Ray Eames
Eames Lobby Chair av Herman Miller for Charles & Ray Eames 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar